dimecres, 27 de novembre del 2013

L' ATENCIÓ PRIMÀRIA...TAMBÈ ES MOU


El Departament de Salut ha presentat avui un informe de resultats de valoració del centres de AP . Segons la Generalitat:
"Els informes mostren i comparen els resultats assistencials i de gestió dels equips d’atenció primària ...
La publicació d’aquestes dades respon a la demanda de transparència, així com a la voluntat de donar a conèixer a la ciutadania l’ús dels recursos públics"

El principals resultats que cal destacar de l’estudi són:

  • La percepció favorable dels usuaris dels serveis d’atenció primària té uns valors molt alts. La satisfacció dels usuaris amb els serveis d’atenció primària és d’un 7,90 sobre 10 i la fidelitat és del 90%.
  • Els ítems pitjor valorats són l’atenció rebuda als CAP per un problema urgent i la facilitat que els usuaris obtinguin el dia de visita que volen. Cal destacar l’elevada confiança en els professionals que, amb un 94% de valoracions positives, segueix en els nivells de l’excel·lència.

La veritat és que ens queixem poc, no tenim la cultura de la queixa. La pregunta és per què? Fins que no aprenguem que el que no està escrit no consta enlloc, no sortirem d'aquest teatre on sempre representen la mateixa comèdia "Tot va bé, quan va malament és tan sols una petita incidència"

Tot és molt bonic, excepte la realitat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada